torsdag 22 oktober 2009

Jag kom på en asbra rubrik... Men glömde bort den

Idag har det slått total slint i huvudet på mig. Becca, Sofi och Johanna stod och pratade innan historian och pratade då om schemat i trean. Vi har kommit på att det blir jobbigare än det vi har nu. Jag skulle påpeka att både psykologi och filsofi kommer i trean. Men på något sätt så blev det "fysologi och fullosofi" istället...

Shalala... Jag har inget bra att skriva just nu.

Imorgon är det sista dagen innan Höstlovet. Ingen Bengt på svenskan, det betyder inte; lika flummigt. Fika på engelskan. Fridaymyyys! Åh! Jag har kommit på världens idée. Kaffe Latte Caramel till Ina's! Jag skulle bli överlycklig! Who's with me?!

Just nu:
-Är jag uttråkad.
-Diggar jag till Die Mauer av Ebba Grön
-Funderar jag starkt på att lyssna på My Chemical Romance istället. Har gått ett par dagar utan deras musik nu. How do I survive?
-Ska det bli grymt skönt med höstlov.


Vill säga *snyft* också. Elin har hoppat av franskan =´(

Been there. Done that. Messed around. I'm having fun. Don't put me down. I'd never let you sweep me off my feet.

Pusshej <3

3 kommentarer:

Vince sa...

Fullosofi känns dock som ett roligare ämne ^^

Fredagsmys och Ebba Grön, vi gillar't big time (Y) ;D

Emmy sa...

Jaaa! Jag tycker att vi inför det, du och jag kan vara lärare så kommer allt bli kanonbra xD Det kan ersätta matten (Y)

Vince sa...

Ooh jaa, det kommer vara ämne nummer ETT ! Och vi kommer bli tt kanonteam. Jenny och Bengt, släng er i väggen XD