måndag 19 oktober 2009

Goddagens

Satt och snubblade in på Johannas blogg och blev lite inspirerad till att bli lite mer aktiv i mitt bloggande igen.. Det händer ju rätt så mycket kul i livet egentligen. Speciellt när man går i en härlig klass med sjuka, kaffeberoende lärare (om folk tror att jag pekar ut Bengt Kock så har ni rätt xP)

Dagens pris tar dock Samhällskunskapen, då alla de som läser samhällskunskap i SPA08 (förutom Mikaela, som var en duktig flicka och skyddade sig med kondom) fick HIV. Det blev lite knasigt när Sanna sa att klassen skulle ha sex... Det hade nog funnits ett bättre sätt att förklara övningen på, fast det hade ju inte varit lika kul. Visst, det är kul med alla dessa simuleringsövningarna, men inget slår "Kris" och vårt Neverland med mysdiktatur och saft som lösning på problemen.

Imorgon är det bad på idrotten... Yeeey... Eller inte.. Jag har kommit på att jag har helt fel kropp för bikini, jag ser bara ut som en korv i för litet skinn 0.0 SKRATTA INTE ÅT MIG! Jag har känslor!

Händer det något mer skoj imorgon? Historia <3 Skriver om Titanic <3 Mums <3 Det blev många <3 nu, men lev med det xD

Dagens:
Låt: Hmmm..... Viva la vida med Coldplay. Ger bra med energi så här på måndagen
Facebook: Det finns "piratspråk" på Face:an. Som den lilla Jack Sparrow nörd man är så kan man inte låta bli att älska det.. Även om man får anstränga sig för att fatta.
Längtan: Ge mig skolkatalogen NU!
Vad hände: Jag fattade matten idag :D Men hinner säkert glömma bort och bli förvirrad till på torsdag.


Snart är det lov :D

Pusshej <3

Inga kommentarer: