fredag 6 mars 2009

Tjo

Fredag idag då trevligt, trevligt =)

Vi fick tillbaka våra geografiarbeten som vi gjorde över sportlovet idag, trodde att jag skulle få typ G-VG eller nått.. Tittade på betyget när jag fick arbetet i min hand.. och slutade andas. Där stod det inte en eller två bokstäver, det stod tre. Fick MVG, helt oväntat. Men det var trevligt ändå.

Slutade vid 13.15 idag, kul. Gick ner på stan och tog en snabb fika i och med att det var äckelpäckel mat i skolan och jag hade inga pengar med mig till att köpa en macka i Ina's, hade bara kortet. Sen gick jag lite i affärer (Åhléns och Bokia) innan jag gick ner till stationen för att åka hem med Marcus, Niklas och Sofie. YÄY. Fast Mac eller Nikk knuffade in mig i stolpen som står på perrongen där i Forserum, slog i knät -.-

Pusshej/Emmy <3

Inga kommentarer: