måndag 9 mars 2009

Här sitter jag och pluggar

Dagen har varit bra. Den började redan igår, då jag kollade på Moulin Rouge för 774.e gången, sen kunde jag inte sova. Låg och vred på mig till klockan 01. Sen somnade jag, tack och lov. Men vaknade innan klockan ringde, men vet inte av vad, misstänker pappa. Sen bar det av till skolan, där var jag hypernervös hela morgonen. Fråga Emelie, hon fick stå ut mig (kärlek till dig gumman <3). Hon sa det att om jag inte lugnade ner mig så skulle jag hoppa runt i korridorerna som en galning, jag lugnade då ner mig. Sen hade jag datorkunskap, ingen kommentar. Sedan svenska, det var väl kul.. Skrev något som vi ska använda till fördjupningsarbetet i samh/svenska sen. Mat, spagetti och köttfärssås, går att äta. Träffade på Jojjo efter maten, hon fick nästan ryck när hon fick veta mina planer för eftermiddagen. Matte och geografi efter maten, frågan är bara vilket man fattar minst av...

Sen efter skolan gick jag ner på stan, det var anledningen till att jag var så nervös på morgonen. Skulle nämligen träffa Pierre. Det var trevligt, nervöst och gulligt. Fick en nalle, naaaw. Sen ringde Jojjo och störde. Men jag sa att hon skulle ringa tillbaka senare. Var tvungen att åka med 15.25 bussen, Pierre följde mig från Thimons till bussen och gissa vem som körde Forserumsbussen idag. Alla som gissade på min kusin Carina har rätt. Mmm, så där stod jag med en kille som mina föräldrar inte vet om, framför ögonen på en av mina kusiner. Men jag är ledsen om jag gör mina läsare besvikna nu, men det blev bara en kram från Pierre.

Sen ringde Jojjo igen, och jag fick berätta allt som hände för henne. Lagom till bussen kom upp till Brinell så la vi på, men då fick jag berätta hela historien för Emelie igen xD

Sen bidde det dans, kramas med Marcus och Victor är alltid kul :)

Nähäpp, nu borde jag väl läsa igenom historialäxan tills imorgon..

Pusshej/Emmy <3

Inga kommentarer: