fredag 13 mars 2009

Fredag :)

Woho, fredag. Soft dag idag. Tyskan var inställd, så hade sovmorgon. Tänkte cykla fram, men mamma väckte mig i morse och sa att jag skulle åka med henne och pappa fram istället, för att det hade snöat massor under natten. Så satt i skolan och hade tråk innan samhällen började. Samhällen var soft, gjorde inte så mycket, samma sak på geografin sen.
Slutade vid 13.15 och gick till biblioteket, för att hitta någon bok till vårt fördjupningsarbete i svenska/samhällskunskap. Där träffade jag på Emil och Jojjo som hade foto, de tog kort :O
Gick sedan ner till C-huset för att jag skulle möta Mac, Nikk, Sofie och Emil där för att gå till stationen. Där på en bänk satt Mac och såg ledsen ut. Han hade slutat för längesen och satt nu och väntade på Nikk. Så kom Nikk och Sofie, så fick vi vänta på Emil och var nära att missa tåget som gick 14.20 från stationen. 14.19 var vi vid bussarna där nere, så vi sprang genom hela stationshuset till vårt tåg. Och vi hann precis =) BINGOLOTTO..

Imorgon ska jag ha en liten spadag sen kommer folk =D

Pusshej/ Emmy <3

Inga kommentarer: