söndag 1 mars 2009

Söndag

Jahopp, då var snart helgen slut. Riktigt bra helg.

I fredags var det som sagt kompisarna som gällde och övernattning hos Elin. Sen igår så satt jag och läste hela dagen och sen kollade jag på melodifestivalen. Bäst var Anna Shalin och Maria Haukaas Storengs låt Killing me tenderly, även om norskans klännings uringning var lite vääääl... hrm.. ja, ni fattar. Sen gillade jag även Sarah Dawn Finers låt.... nu kommer jag inte ihåg vad den heter bara för det, men den var bra och gick till andra chansen. Men jag fattar verkligen inte hur det svensknorska samarbetet kunde resultera i en sjunde plats! Seriöst svenska folket! Skärpning!

Jag har ju som sagt även läst en hel del. Läste ut Om jag kunde drömma igår eftermiddag och började på När jag hör din röst som jag läste ut idag. Så nu har jag börjat på den tredje Ljudet av ditt hjärta. Men seriöst, När jag hör din röst var ju assorglig, i alla fall i början när man trodde att allt var kört mellan Bella och Edward, fast man visste att det skulle ordna sig ändå. Sen så fattar jag inte varför Bella inte vill gifta sig med honom, det vore ju helt sanslöst, han man en perfekt kille som man älskar och som älskar en mer än vad man kan förstå och han vill gifta sig med en. Då är det klart att man inte dissar honom...

Pusshej/Emmy<3

Inga kommentarer: