lördag 27 december 2008

Får man äta skumtomtar fast julen är förbi?




Igår var det då kompisarna (folket, gänget, sekten, Svenska Maffian) som gällde. Jag cyklade fram. Hann 50 meter innan jag ramlade första gången. Det var glashalt och pappas fel, för han vrålade att jag skulle tända baklyset, som jag hade glömt. Anyway, jag gjorde det och cyklade vidare. Sen ramlade jag igen efter typ 1-1,5 km eller något. Mmm. Sen kom jag fram till Forserum och där spelade vi kort, stod i en dörrkarm, låg i en säng där Elin somnade m.m. Sen ringde mamma och sa att jag skulle hem vid typ kl 01. Så jag cyklade iväg och hann lite mer än halvvägs innan jag, just det, ramlade. Men det var i en skarp kurva och jag fick knappt fäste med mina skor när jag skulle gå över till andra sidan vägen för att slippa det hala. Men det var trevligt, har flera blåmärken på benen och har ont som den idag, men vad gör man inte för sina vänner då?


Kan någon förklara varför jag har Ding Dong Song med Günter på min dator? Den suger ju egentligen xD



Jag vill åka in till Jönköping och köpa mig en ny dagbok, massa kollegieblock och en snygg bolero som jag hittat på H&M.




Jsut det ja, vi bestämde ju nästan hela sommaren igår kväll också, eller, ja. Jag, Elin och Nikke gjorde det när vi var ute och gick. Först skolavslutningskvällen hos mig (det börjar bli tradition), sen ska vi vara i Nikkes stuga (Elin slår ihjäl dig om du så mycket som nämner ordet cider, Filippa), sen snackade vi om att tälta också, sen självklart Jämtland och Handsjöbyn. Taggad! Jag vill ha sommar nu!! Och jag vill vara i Filippas tomtehus också om hon ska vara där något. Jag älskar Tomtehuset och Skinnersdal (o Filippa med för den delen).

Nikke vid Skinnersdal



Seriöst, hoppas att sommaren 2009 blir lika underbar som sommaren 2008

Inga kommentarer: