söndag 21 december 2008

En ny förälskelse och världens bästa vänner

Jag har blivit kär. I en film. Filmen heter Moulin Rouge och är underbar! Seriöst, den kom ut 2001 och jag har inte sett den förens idag. Sure, jag har ju tänkt se den x antal gånger, men jag är ju som jag är. Den var mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Värd att se säger jag bara!


Sen har helgen varit underbar. Var med kompisarna igår igen, men hos Maccan. Det var astrevligt. Mina vänner är de bästa, sjukaste, roligaste, mest underbara vänner som finns! Jag älskar varje sekund som vi tillbringar tillsammans, visst vi har våra upp- och nergångar, men oftast är vi på topp. När vi är alla så är vi 11 st (eventuellt 10, beror på om vi ska räkna med en viss person eller inte) och vi har så mycket kul tillsammans. Till exempel så åkte 8 pers av oss till Boda Borg i Sävsjö på höstlovet och det var riktigt kul. Mina vänner är guld värda <3

Vad vore ett bröllop utan tärnor?
Vad vore en himmel utan stjärnor?
Vad vore livet i all sin glans
om inte mina vänner fanns?

Inga kommentarer: