onsdag 16 mars 2011

Stockholm demain

Håller på och packar...eller, jag kollar på Glee, men så fort det är slut ska jag borsta tänderna och SEN packa klart ^^ Imorgon drar jag och de halvt underbara systrarna Arvidsson till Stockholm för en helg fylld med myspys, shopping och...hmm..just det MY CHEMICAL ROMANCE! :D

Så för att alla ska komma i stämning bjuder jag på mina favoriter från varje skiva ^^

Bulletproof Heart från Danger Days: The True Lives of the Fabulous Killjoys (2010)



I don't love you från The Black Parade (2006)



It's not a fashion statement it's a death wish från Three Cheers for Sweet Revenge (2004)



Demolition Lovers från I brought you my bullets, you brought me your love (2002)





Demolition Lovers rekommenderas starkt... Den är så vacker och...underbar ^^


SOOO LONG AND GOODNIGHT xD

Inga kommentarer: