söndag 27 mars 2011

Såå... Ännu en vecka har passerat.. Vad har jag/vi gjort egentligen..? Troligtvis inget vettigt..
Åt i matsalen två gånger den här veckan..eller, onsdagens ätning räknas inte för det var petande i maten som gällde och sen hade man ändå det lilla man åt kvar i strupen i en halvtimma efteråt... Så jag åt en gång i matsalen.. Lovely!

Har tyckt illa om Torkel igen... Men seriöst! Blääääääääääääääääääääääk!

Le vår is on it's way...

Sjukt bra avsnitt av Glee den här veckan :´)

Har fikat med två av ze girls.. Den tredje försov sig, men det var trevligt ändå :) Det är en skön känsla att spendera 1,5 timme på Thimons, men det känns bara som man varit där en kvart.

Har kommit på att jag kommer sakna ze girls sjukt mycket efter studenten... usch... vill inte tänka på det..

Den här veckan är det Växjö och Internationell administration med språk som är nummer ett vad det gäller vidare studier 0.0

Det blir sommartid om sisådär 20 minuter :D

Jag är uppe sent idag, ja... Men jag lyssnar på så bra musik att jag inte vill sova ^^

xoxo

Inga kommentarer: