lördag 13 juni 2009

Tankar och funderngar

I am human and I need to be loved, just like everybody else does.

Hur många gånger har man inte stått där och tänkt att ingen tycker om mig, jag kan lika gärna dö. Hur många gånger har man inte gråtit för att allt är så svårt. Hur många gåner har man inte tagit till musikens hjälp för att må bra igen. I am human and I need to be loved, just like everybody else does. Det stämmer, det stämmer så bra. Alla är vi människor som förtjänar att bli älskade. Alla blir älskade av någon, även om det inte alltid känns som så.
Den där killen, just den där killen som du har spanat på i veckor. Som du har snackat med på msn och som du kanske till och med har flirtat med. Plötsligt får du veta att han har flickvän, eller gillar någon annan. Du sjunker ner till det svarta. Varför händer det just mig? Vad är det för fel på mig som aldrig kan få någon pojkvän? Tankarna är många och de far igenom huvudet gång på gång. Man känner sig oälskad och vill bara sitta hemma och gråta. Gör inte det, kom ihåg att det alltid finns personer som älskar dig. Familjen, vännerna och andra som bryr sig om dig. Vännerna är klippan i stormen för många. Tänk, vad skulle vi egentligen vara utan våra vänner? Ingenting. Jag kan själv säga att utan mina vänner vore jag inte den jag är idag. De har hjälpt mig genom så mycket skit och det är jag evigt tacksam för.

Detta inlägg är tillängnat: Sofie Josefsson, Johan Hakkarainen, Emil Ejermo, Jessica Andersson, Niklas Maukonen, Marcus Sneitz och framförallt Elin Arvidsson. <3

Pusshej/ Emmy<3

Inga kommentarer: