måndag 1 juni 2009

Helgen

Söndag kväll. Ännu en helg är förbi, men jag måste säga det att den här helgen har varit toppen!

Fredag:
Åkte till Jessica med folket på kvällen. My God vilket hus! Asnice. Det blev flummigt, mysigt och alldeles underbart. Vi sov över där och allt :)

Lördag:
Jag, Elin, Mac, Sofie och Elins sis Anna åkte in till Jönköping och gick på Rix FM festival. Jättetrevligt, synd bara att vissa svek! Träffade på massa människor där inne ju. Bland annat Sofi, Jossan och Carro <3

Söndag:
Plugg (kanske inte så kul, men ändå) och solande. Ringde in till Rix FM och vann en Samsung Ultra Touch för att jag berättade ett minne från festivalen. Jag berättade om när Sarah Dawn Finer sjöng Moving on och hela publiken sjöng med. Sen nu ikväll har jag kollat på Pearl Harbour, första gången jag såg den. Störtlipade. Tack Becca för att jag har fått låna den <3

Tack alla som gjort det här till en underbar helg <3


Pusshej/Emmy <3

Inga kommentarer: