lördag 6 juni 2009

Schulululu

Här sitter jag och skriver en rad eller två.

Vi var lediga idag, så grymt skönt :) Anledning till ledighet: Studenten.
Har fått reda på några betyg, G i matte (men ett väldigt starkt G, snudd på VG enligt min mattelärare, men det syns ju inte i betyget så hon kan ta sig någonstans) MVG i franska och MVG i tyska :D Ich suis glaaad :D Har fixat så att jag troligtvis ska läsa Historia B med de som går samhäll/samhäll i min klass också i höst <3

Imorgon kanske det blir att åka upp till Nässjö och hänga lite med flickorna (y) men det var ingen som visste något. Carro messade Becca som sa att hon skulle messa Jossan som sa att hon skulle prata med Emelie som sa att vi skulle vara hos Josse men det hade Josse inte hört talas om xD Vi har inte koll på något, men det är inte ovanligt x)

Snart är det sommarlov, naaajs. Tänk att man redan gått första året på gymnasiet, det har gått väldigt fort. Snart är det studentdags!

Jag saknar dig... även om jag kanske inte vill erkänna det så saknar jag dig.

Pusshej/ Emmy <3

Inga kommentarer: