onsdag 3 augusti 2011

I've never been perfect but neither have you

Tjolahopp!

De senaste 6 dagarna har jag spenderat en hel del tid i soffan och zappat mellan tre musikkanaler: MTV, MTV NHD (som jag misstänker kanske heter MTV Live HD istället nu) och VH1. Jag har fyra band som jag är mer eller mindre besatt av; My Chemical Romance, Paramore, 30 Seconds To Mars och Linkin Park. Här kommer lite statistik av vad de spelar på nyss nämnda musikkanaler.
Antal gånger de spelat MCR: 1 (Na, na, na)
Antal gånger de spelat Paramore: 1 (Ignorance)
Antal gånger de spelat 30STM: 3 (Kings and Queens en gång, This is War två gånger)
Antal gånger de spelat Linkin Park: Jag har tappat räkningen på hur många gånger de spelat Iridescent, tror även att Waiting for the end har kommit någon gång.

Dock så spelar de alldeles för mycket av Bruno Mars, jag börjar bli rätt så less på hans låtar faktiskt. Sedan så spelas Chris Brown, Taio Cruz, Black Eyed Peas och liknande musik rätt så ofta...samt Last Friday Night med Katy Perry.. Variation människor!! En låt som spelas hyfsat ofta och som jag gillar är "Give me everything" med Pitbull, Ne-Yo och lite andra människor. Det är definitivt min sommarlåt i år! Den spelades en hel del på P3 när vi var i Danmark (vi åkte inte längre ner i Danmark än att vi fortfarande fick in svensk radio, me gusta!)

Har tänkt på en sak, mina rubriker på blogginläggen kommer i 9 fall av 10 ifrån låtar. Så jag kanske borde lägga upp låten som rubriken kommer ifrån i inlägget? Smart idé Emmy! Jag menar, det kanske är någon som läser mina oerhört vettiga blogginlägg och undrar varifrån rubriken kommer.

Dagens rubrik kommer från Leave out all the rest med Linkin Park.



Så, då vet vi det..

xoxo

Inga kommentarer: