onsdag 24 augusti 2011

I believe in nothing but the beating of our hearts

Onsdag och första blogginlägget i Växjö. Sofi sprang precis ut genom dörren för att bege sig till sin andra nollningsdag och där med lämna mig ensam hemma.. Igår så plockade jag upp alla kläder, böcker och tjafs från kartongerna så nu ser det bebott ut här inne. Ska gå upp till Ica och leta hänglås och lite sånt så jag kan slänga in mina kartonger i mitt förråd sen... Jag och Sofi var där uppe igår och kollade in förrådet.. Lite småläskigt och jättevarmt där uppe.

Det känns helt surrealistiskt att jag bor här. Känns som ett läger eller nått, men det är det ju inte utan det här är mitt typ hem nu... Weird.. Jag kan organisera hur som helst, men jag har ändå valt att ha besticken i sked-gaffel-kniv ordningen precis som hemma i Sjöstorp..

Nu spelar MTV "Baby" med Bieber... SKJUT MIG! Igår när den spelades så åkte min då uppsatta MCR planch ner från väggen... That is a sign!

Dagens rubrik:


100 suns med 30 Seconds To Mars. Lyssna eller så säger jag upp vänskapen! UNDERBART VACKER LÅT! Jared Leto, en gitarr och en kör som sjunger oooh. Bättre kan det knappt bli!

Nähä.. Dags att göra lite nytta..

xoxo

Inga kommentarer: