onsdag 8 juni 2011

It's a little bit funny, this feeling inside

Nedräkningen är nu oerhört nära Studenten och jag är stört taggad! Blev det idag när jag och Sofi sprang (eller skuttade i vilket fall) ut från rättskunskapen. SISTA LEKTIONEN! Iiiiiiiiih :D Sicket lyckorus jag fick! Sedan på eftermiddagen var det Vett & Etikett inför balen och då blev man ju inte mindre taggad direkt. Dansträning på det och jag säger bara en sak: Jag och Nikk är naturbegåvningar! Det gick SÅ bra xD (alla som nu faktiskt tror på det här räcker upp en hand....) Jag är så glad över att jag går med någon jag verkligen kan ha kul med ^^ Så är superövertaggad inför balen! Studsade när jag kom ut från aulan xD Nikk sa dock att han skulle ge mig en bitchslap om jag var sådan imorgon ^^

Lärare förföljer tydligen mig idag: På Bokia träffade jag på Liliann och pratade lite med henne och sen på Apoteket sprang jag på Bengt Kock i egen hög person.. Tänk vad man ser i lilla Nässjö...

Idag var det även sista fikat vid trädet. Oj, så trevligt vi hade det :) Beccus, denna underbara människa skämde bort oss med rosor, kort och godis. Rosen är nu i en vas och står brevid mig på skrivbordet, den är glad :)

Nu ska jag fortsätta måla naglarna ^^

xoxo

Inga kommentarer: