söndag 24 april 2011

Song of the moment

Ända sen i fredags har jag oavbrutet lyssnat på den låten; The Kill (Bury me), med det underbara bandet 30 Seconds To Mars. Videon är lite konstig, men om man jämför med videon till Hurricane (som också är en sjukt bra låt) så är den ganska normal.
Videon till Hurricane förresten; den ocensurerade versionen är 13 minuter lång och Jared Leto springer omkring utan tröja....askfgjih! Den censurerade versionen har jag ens inte brytt mig om att kolla på... Men jag antar att det inte är Mr. Letos brist på tröjor som gör att det finns en censurerad version ;) Har jag sagt att jag hade tänkt att gifta mig med honom förresten...?

Anyway; här är videon till The Kill (Bury Me) som är min droglåt nummer 1 just nu. Vad var det Spotify skulle införa, lyssna på en låt 5 ggr/månad? I'm screwed xD




Keep Running

Inga kommentarer: