måndag 11 april 2011

Krig och fred

Just nu håller jag på att kolla på den underbara serien "Krig och fred" efter Leo Toljstojs böcker (som jag ska läsa en vacker dag då jag orkar läsa alla sex delarna).

Jag avgudar den här serien, den har allt ^^ Drama, action, intriger och massa annat ;) Dock så finns det vissa tankar som alltid dyker upp när jag kollar på den här serien:

-FLEUR DELACOUR!
-Varför heter man Pierre när man bor i Ryssland, det är ju jätteoryskt...
-TART!
-Vacker klänning
-Anatole Kuragin is a creepy dude!
-Andrej Bolkonskij *svimmar*
-Yay! Natasja och Andrej = sant!
-CREEP!
-Anatole Kuragin, me no like you!
-Jaha, fröken Rostova...och det där var bra därför att...?
-Men Andrej! Kom igen, hon är ju ledsen *puppy eyes*
-DÖDA HONOM!
-DÖ INTE!
-Jaha...och nu är ni vänner, men han...och du...*suck*
-Anatole is dead
-Hahahaha, rätt åt dig...TART!
-Aaaaaaandreeeeeeeeej!!!
-Naaaaw, gulligt slut... men FEL :3


Yeah :P

xoxo

Inga kommentarer: