måndag 18 oktober 2010

The only hope for me is you

Okej... Förra veckan passerade förbi... Kommer inte ihåg så mycket. Eller, kommer ihåg fredagen.
Slog till Petter på naturen, jag påstod att det inte var med mening. Petter påstod att det var mitt undermedvetna som ville slå honom. Senare så öppnade ingen dörren för honom när han ville in till A206. Eller, någon gjorde ju det...så småningom. Han frågade då varför ingen öppnade. Jag svarade: "Jag kände på mig att det var du, så därför öppnade jag inte". Petter: "Trodde nästan det". En kvart senare sitter han, jag och Sofi vid varsin dator och asgarvar åt saker på uncyclopedia. Det var trevligt xD

Helgen....ööhh... Internet var nere under söndags förmiddagen. Höll på att få panik, men då läste jag i Slumdog Millionaire, sen var den utläst. Då fick jag panik igen. Började läsa Camilla Läckbergs senaste (inte läst den än, fy på mig). Läste 14 sidor sen fixade pappa internet ^^ Min lycka var gjord xD

Idag så har det varit möte med Ungt Parlament. Massa människor. Emmy hamnade i samma grupp som Bo Zander. Han är nu mer "Bosse" xD Nä, men seriöst så hamnar han på topp 5 över trevliga Sossar jag spenderat mer än fem minuter framför en valstuga med xD I och för sig så har jag bara umgåtts med 5 (uppenbara) sossar i mer än fem minuter, varva en är gränsfall. Vill ni ha listan? Självklart vill ni ha listan!
1. Johanna :D
2. Min kusins sambos mamma, Anki ^^
3. Johannas mamma ^^
4. John...sen om man räknar John som trevlig vet jag inte. Men han har sina ljusa stunder ^^ För er som inte vet så är John den där jobbiga, högljudda människan som jag ibland klagar på att han är just jobbig och högljudd.. Denna klagning sker ofta om man hör honom över hela skolan xD Men ibland är han kul ^^ Har aldrig sett en människa garva åt "Bed of Roses" baklänges, men John skrattar bara han tänker på det xD Nu lämnar vi John tycker jag xD
5. Bo Zander... Fast han har en läskig mustach 0.0

Sen hade jag tyska...det var meningsfullt x)

xoxo

Inga kommentarer: