måndag 11 oktober 2010

It's a party in the U.S.A.

En helg har passerat..

Fredag:
Soft kväll.

Lördag:
Upp klockan 07.40 för dusch och frulle och lite sånt innan det bar av till Jönköping med Elin och Anna. Köpte en ny piercing, två böcker och lite grejer till Elins Halloweenfest ^^ Sedan hem och äta samt försöka byta piercing. Det gick sådär, då den jag har i nu är jättehårt åtskruvad 0.0
Sen efter en timme och tjugo minuter hemma så cyklade jag fram till Forserums station ännu en gång, denna gång tog jag tåget mot Nässjö. Gick upp till Ida och störde lite. Åt en muffin. Sen såg jag att Johanna och Sofi skickat massa sms till mig, så svarade och bestämde Hemmakväll vid 19. Därefter bar det av till Johanna och filmkväll. Vi började med Paranormal Activity. Ganska bra film och läskig dessutom. Sedan fortsatte vi på samma spår och kollade på Paranormal Entity. Den var också bra, men jag är osäker på om den var läskigare än Activity. Sen så kollade vi på Herkules också, för Sofi hade inte sett den 0.0 Lite youtube på det och vips så var klockan 04.45, så jag och Sofi gick hemåt. Klockan 05.36 kollade jag på klockan sista gången och kröp ner under täcket.

Söndag:
Vaknade 10.45, snoozade fram till 11.30 . Åt frukost och checkade facebook innan jag gick ner till stationen och åkt hem. Hemma dog jag. Vilade i 45 minuter och läste sedan i Slumdog samt skrev IHW. Somnade som en stock på kvällen.

Måndag:
När klockan ringde ville jag att det skulle vara söndag.. Men så var inte fallet...
Franska, engelska, religion och tyska samt möte med medborgardamen. Lovely xD

Imorgon är det tisdag. Ganska okej dag med tre lektioner ^^

xoxo

Inga kommentarer: