torsdag 21 maj 2009

I'm in löööööv

Ja, jag erkänner, jag har blivit galet kär. Det finns bara ett litet problem. Killen jag är förälskad i existerar inte, han heter nämligen Edward Cullen. Just det, ett problem till, han är gift och har ett litet barn också.
Nu kanske folk tycker att jag är lite patetisk, han är ju faktiskt bara en sagofigur. Men efter att ha läst alla fyra Twilightböcker, sett filmen och låtit det sjunka in så kan man inte låta bli att vara kär i killen. Robert Pattinson (heter han så?) gör en bra tolkning (även om jag saknar leendet som Bella älskar) och han är ju snygg också =)~ Mums...

Hetast just nu: Sommar=klänningar. Klänningar=kärlek <3

Musik just nu: Jag älskar Twilight temat (Bella's lullaby) värt att lyssna även om man inte kollar på filmen.

Laddar inför: Nässjö marknad imorgon, ska dit om det inte ösregnar.

Pusshej/ Emmy<3

Inga kommentarer: