lördag 31 december 2011

2011

Hur har ditt 2011 varit?
Bra, riktigt bra dessutom

Blev du kär i år?
Jaaaaaaaaa!

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske fått en bättre kombination mellan plugg och fritid.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Har egentligen varit för laid-back under hösten, så kanske slappat för mycket

Vem har du umgåts med mest?
Niclas, Sofi, Johanna, Becca, Nikk, Mac, Elin

Bästa minnet från 2011?
MCR, Paramore, Ke$ha, Nollningen, 5 timmar under en lampa

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Stefan!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Generellt sett var jag nog gladare, men vissa dagar kunde jag inte sluta gråta.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
En bra blandning

Vem/Vilka saknade du?
Mamma, pappa, Niclas medan jag var i Paris...

Största misstaget?
Uhm....misstag? Jag? Aldrig!

Hur många hade du sex med?
1 if you really must know xD

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Det blir svårt.. Men man kan ju alltid hoppas

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Studenten/balen, vännerna

Hur många kysste du?
2

Har du några löften inför år 2012?
Ja, planera pluggandet och börja träna

Har du haft ett förhållande under 2011?
Ja, det bästa man kan ha dessutom <3

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Min vanliga "rocky bohoprincess" stil

Vart reste du nånstans?
Stockholm tre gånger, Paris två och så i Danmark en gång

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Det fortsatta livet i Växjö

Inga kommentarer: