lördag 28 maj 2011

Count to seventeen and close your eyes

Tiden springer iväg. Jo, den gör sånt.

Igår så lekte jag med min kompis Elin. Det var mycket trevligt. Vi åt rabarberpaj, kollade på Pearl Harbor och tjötade massvis. Det var asmysigt med lite kvalitetstid. Synd att vi inte hinner göra sånt oftare, hon är ändå typ min bästa vän.

Idag... vad har jag gjort idag?? Jag skulle skriva på analysen som skulle varit inlämnad igår.. Det gjorde jag nästan också.. Jag öppnade ett Word-dokument och skrev åtminstone ett par meningar... Sen städade jag mitt rum. Ja, istället för att plugga så städade jag. Det var ju....kul. Sen har jag även haft några mer eller mindre meningslösa tweetsamtal med Johanna och Sofi..som vanligt med andra ord.

På måndag åker jag till Paris med franska steg femmorna.. Det kommer bli intressant, speciellt med tanke på att jag spenderat hela min uppväxt med att bråka med en av de som ska med och att jag är sjukt allergisk mot en annan som ska med. För allas trevnad så hoppas jag att han är tyst och inte säger massa konstiga saker....

Fick för övrigt reda på igår att någon som jag typ var vän med för ett tag sen inte gillade mig... sånt som händer. Gillade inte henne särskilt mycket heller så... Fattar dock inte varför människor kan tycka illa om mig, kom igen! Jag är ju underbar....eller? (detta är min humor i ett nötskal xD)

Missar dansträningen inför balen på måndag. Detta är både bra och dåligt. Dåligt för att det kan ju vara bra att vara med på den i och med att balen är snart. Det är bra för att SPA ska ha tillsammans med el.... japp... No further comments..

Nu ska jag sluta med mitt meningslösa blogginlägg.

xoxo

Inga kommentarer: