tisdag 1 december 2009

Det tar sig, sa pyromanen

Tisdag den 1a december. Bara 23 dagar kvar till jul och 21 dagar och två prov kvar till lovet :) Sitter och myser med julmusik. Lovely!

Nå vad har hänt idag? Inte mycket. Idrotten var jobbig, men man överlevde. Nästa vecka är värre, då blir det redskap. Jag kan inget inom redskap, förutom att hoppa bock och jag tror att jag inte kan det heller. Tack och lov att man har Krister och slipper pressen (y)
Historian är helt diffus. Vet att jag ska läsa och kritisera Sofis uppsats, mohaha *gnuggar händerna ondskefullt* Johanna hittade även en nyhet till mig. "Radcliffe kastar kläderna i HP7" Epz goes WOHO! xD Tog ett tag dock innan vi tre HP-nördar (jag, Johanna och Sofi) fattade vilken scen det syftades på, men sen blev vi upplysta. ("Upplysningstänkarna tänkte tanken" -Sofi Trohlin HT 08 xD)

Samhäll imorn då, snälla säg att vi ska jobba självständigt och får sitta i bibblan. Bättre det än att lyssna på Sannas tjöt. GE OSS CHRISTIAN I SH B!

Peace out!

Inga kommentarer: