tisdag 1 september 2009

Shululuuuu

Här sitter jag i skolan och har dåligt samvete för att det har gått alldeles för lång tid sedan jag skrev senast.

Hur mår jag då? Jo då. Har mått bättre och har mått sämre. Mår faktiskt helt okej med tanke på omständighterna. Just nu är man lite schizofren och lite kryptisk men det får eventuella läsare leva med.

Jag har tänkt på en sak? Varför envisas vissa människor med att bara få andra människor ledsna? Är de så osäkra på sig själva att de måste få andra må kasst? Klarar de inte av att se andras lycka? Varför utsätta folk för mobbning? Även om det kanske verkar oskyldigt till en början så kan det utvecklas. Att utsättas för mobbning är en hemsk känsla som jag inte vill att någon ska uppleva, men tyvärr händer det. Och tyvärr hände det mig igår... igen.

Tack till vännerna som älskar mig för den jag är :) Speciellt tack till Marcus och Elin som gav mig sitt stöd när jag behövde det som mest. Love you bitches xD <3

Pusshej/Emmy

Inga kommentarer: