söndag 12 juli 2009

Idag och för alltid

Tänk vad drömmar är härliga. Allt kan hända, men de kan även ta slut när som helst. I natt så har jag kysst en speciell kille på halsen. Härom natten så snackade jag med Rihanna. Det konstiga var att jag vaknade till och kollade klockan, som visade 06.39. Då tänkte jag "va bra, då hinner jag prata med Rihanna också." Sen somnade jag om och drömde att jag pratade med henne. Drömmar är underbara.

Just nu är jag lite förvirrad. En del av mig spjärnar emot och säger att jag inte kan hålla på så här. Till slut kommer någon att bli ledsen. En annan del av mig säger shit the same. Man är bara 17 en gång i livet, ta chansen och ha lite kul. Allt ordnar sig ändå sen. Just nu är det även den delen av mig som är majoritet i mitt huvud.

Boktips:
Millennium-trilogin (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes) av Stieg Larsson. Bra böcker, även om de är lite svårlästa, men man lär sig hans teknik.

Musiktips:
Allt med Michael Jackson går just nu på repeat. Men Black & White och Heal the world är två personliga favoriter.

På onsdag är det dags för Harry Potter och Halvblods-prinsen, längtar <3

Pusshej/Emmy

Inga kommentarer: